tisdag 5 juni 2007

KLAR!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. äntligen klar!
så jävla skönt!
visst, det kanske inte blev så bra, men det blev något att lämna in iaf. nu får de såga mig bäst de vill, jag orkar inte lägga mer energi på skiten ändå.

jag har förövrigt världens bästa bror som orkade sitta och korrekturläsa alla 16 sidor. skönt att man har en bror som kan ställa upp när man har en mamma som tydligen inte kan det. fan vad besviken jag blir på henne. vet inte riktigt varför jag hoppats på att hon skulle ställa upp den här gången, att jag aldrig lär mig.

idag har det varit fantastiskt väder och jag tror till och med jag fick lite färg när jag satt ute på balkongen och pluggade, eller så inbillar jag mig bara.
har pratat med bästaste sara också. hon gör mig orolig, så jävla jobbigt när man är långt ifrån och inte kan hålla om.

1 kommentar:

sarathyra sa...

ja förstår att hon gör dig orolig, men hon e bara lite mesig. hon försöker lära sig att ta hand om sig själv, d går sådär. men hon utvecklas mer å mer för var dag som går! du hjälper henne. hon skulle aldrig klara det utan dig. hon skulle aldrig klara sig utan dig!