onsdag 6 juni 2007

fan vilken meningslös dag det varit idag!
har inte gjort något vettigt alls. det har liksom inte varit en sådan där skönt lat dag, jag har velat göra saker men alla har varit upptagna med annat och att underhålla mig själv har jag tydligen inte lärt mig än.
höjdpunkten på dagen var att gå på kvällspromenad till donken och köpa glass med christo. det finns två nya cornettosmaker på mcflurryn nu, det var trevligt!
när vi satt utanför och åt av våra (inte så jättegoda) mcflurrys med cornetto-jordgubbs-smak kom ett killgäng förbi, den ena blev glad över att hitta en krona på marken och böjde sig ner för att ta upp den, till hans stora besvikelse var den fastlimmad i marken och gick inte rubba. smart som jag är missade jag hela situationen och blev lika glad jag när jag la märke till den stackars kronan, men jag kunde självklart inte få bort den jag heller. ibland kan man inte annat än älska sig själv..SUCK!

dagens låt: the killers - for reasons unknown

Inga kommentarer: