söndag 3 juni 2007

igår va rätt trevligt. inte århundradets utekväll, men helt okej. pontus blev dock riktigt jävla appackad och pratade osammanhängande och konstigt i typiskt fyllepontus manér..förutom detta en bra kväll!
desigkillen och den heta svarta karln var ju båda där och vad mer kan man önska sig?
idag har det inte hänt mycket. försökte sitta ute i solen och läsa, men det blåste som satan så det var bara att pallra sig in igen.
jag har lite svårt för dagar som denna, jag vet att jag har massor att göra och borde ta tag i det men orkar fan inte, alla andra iväg och gör roliga saker och då är det fan ännu svårare att ta tag i skiten. nu är det dock bara två dagar kvar sedan blir det äntligen lite rast och ro!
borde nog kanske äta något också, men jag tror jag får stå över, har inte råd med sådan lyx...SUCK!

Inga kommentarer: