lördag 2 juni 2007

det finns de som verkligen har det svårt alltså

igår va fan inte roligt. va på resande fot hela dagen och dessutom superdunder snorig. väl framme och tre näsdukspaket senare kollade jag på skönheten och odjuret med pontus 8som inte sett den!) och sedan skattkammar planeten. måste erkänna att jag tycker att odjuret är rätt sexig. lyllo belle som får hänga med honom liksom.
skulle köpa min efterlängtade kamera igår också och åkte därför till elgiganten. men bara för att de endast konkurerar med expert här i stan behöver de inte ha lika billiga priser på saker som i skövde, vilket skulle innebära en 1200kr dyrare kamera för min del vilket med andra ord resulterade i ingen kamera alls. blev så jävla besviken. hoppas det löser sig på något sätt, vill verkligen ha den där kameran innan sommarkursen börjar!
blir så jävla trött på att inget jag skall göra någonsin går smidigt, alltid en massa jävla krångel och shit...det finns de som verkligen har det svårt alltså!

idag har jag som vanlig inte fått något uträttat. träffade christo en stund i morse innan han började jobba och så har jag packat upp och så, men något vidare skrivande har det inte blivit. dock är det ju lördag och på något sätt okej att vila. men det vore så jävla gött att bli av med skit-uppsatsen nu så att jag kan börja tänka på annat.

ikväll är det bartömning på kåren och skall dit med ida, lisa och anna...sista utgången innan anna åker hem för sommaren och man inte ser henne förrän i september. hoppas det blir roligt även om vi alla skall ta det rätt lugnt...
nu skall jag börja göra mig iordning snart så att jag hinner bli fin, det tar ju ett tag!
dagens låt är återigen: the killers - bones

förövrigt är jag rätt het!

1 kommentar:

Anonym sa...

hottie!