torsdag 31 maj 2007

last night in skövde

det är sista kvällen i skövde för den här gången. det skall bli skönt att komma hem, men samtidigt lite tråkigt. hemma har ju allt fortsatt som vanligt och det är ju inte som att alla har suttit och väntat på att jag skall komma hem. så när jag väl är där imorgon har ändå alla andra saker att göra, huvudsaken är dock att jag får dricka vin med lisa, ida och anna på lördag..helst ute i fina vädret (som jag hoppas kommer infinna sig tills dess)

har ringt runt och krånglat med biljetter hem hur länge som helst idag pga att destination gotland beslutade sig för att ställa in den tur jag skulle åka med och ersätta den med en båt som går tre timmar tidigare. det var ju just typiskt eftersom jag lyckats matcha tåget perfekt med min ursprungliga färja. allt gott till killen på sj som lät mig boka om min tågbiljett till en tidigare trots att jag ej köpt ombokningsbar.

annars har det inte hänt mycket idag. varit och fotat kulturhuset och skrivit upp lite "kom ihåg"-meningar så att jag kan fortsätta jobba hemma, ätit tårta på konsthallen och så har jag nyst en jävla massa också. gött att vara förkyld ändå!


christo nu kommer jag snart och då blir det fan leka av!

Inga kommentarer: