lördag 30 juni 2007


igår va det kalas hos markus. vi drack vin och tog tusen snygga bilder med min kamera. det va trevligt. sedan gick vi till burmeister som hade säsongspremiär. där dansade vi och va fulla, himla trevligt!
jag och pontus bestämde oss för att kolla på ett avsnitt psych när vi kom hem men jag lyckades somna i hans säng innan vi hann sätta på tvn. så det blev det inte mycket med. men men...

christo, pontus och markus gör fina skakminer.


jag och hasse är fruktansvärt gravida.


lekte med christo och petter idag. vi va på ica och köpte glass skulle jag köpa en philaelphiaost också. jag tog den ur kylhyllan och stoppade under armen och gick och valde min glass. betalade för glassen och glömde bort att jag hade min stackars ost i armhålan. när jag kom ut ur affären insåg jag att jag råkat snatta helt ofrivilligt. gick tillbaka till kassan för att betala och väl framme hittade jag en tjuga på golvet. det blev som att jag inte behövde betala för den där osten iaf. där kan man snacka om karma a la "my name is earl"

annars har vi kollat på heta karlar som va med i cirkusen som har ställt upp sina vagnar precis utanför våra hus, och nu har vi precis sett på en ganska bra men fruktansvärt konstig film som hette la pianiste.
imorgon åker pontan hem till göteborg och han skall vara hemma hela veckan. som tur är har han lyckats pricka in att åka hem samma vecka som ida och lisa är lediga från båten. TUR! annars hade jag ju varit helt enam på dagarna medan christo leker viking. det hade ju inte gått för sig.

sara åker till roskilde imorgon också. fan vad roligt för henne. är lite avis måste jag erkänna! längesedan ja festivalade nu. men dte får bli nästa år.



christo och petter utanför ica

söt katt som ville leka med oss


christo är het

Inga kommentarer: