torsdag 31 maj 2007

sjuk

jag är sjuk!
vaknade för en en halvtimme sedan av att jag hade jävligt on i halsen, känner mig dessutom febrig.
har varit nere och tryckt i mig två apelsiner nu och hoppas på att c-vitaminerna skall hjälpa mig på bästa sätt. suck!

igår började jag skriva på min diskussions-del. nu är det inte långt kvar. känns jävligt skönt att kunna åka hem med gott samvete imorgon och kanske till och med då ut och dricka vin på lördag, om jag mår bättre i halsen.
skall i vilket fall bli riktigt skönt att komma hem igen och träffa alla. måste dock erkänna att de här två veckornas skövdevistelse blev rätt trevliga ändå. tar nog bara att någa dagar för mig att vänja mig vid att bo hemma hos mami och papi igen, när jag väl gjort det rullar allt på ganska bra.

fikade med chirrie igår också. även denna gång var himla trevlig..bra quinna det där!

Inga kommentarer: