tisdag 22 maj 2007

åh. har varit lite duktig idag. visserligen inte skrivit något på uppsatsen som är det jag borde prioritera högst just nu. men jag har ringt två av de tre viktiga samtal jag skulle ringa idag och fått två nya namn att prata med om heineman, så lite duktig student har jag iaf varit.
har dessutom lyckats fixa mamma och pappas internet, kanske stämmer det att jag är lite av en nörd precis som pontus och nicklas brukar säga.
borde ta mig ner till stadshuset och leta reda på den där claes waxberg som tydligen kände heineman. men tänk om han tror att jag är inläst på ämnet (vilket jag verkligen borde vara vid det här laget) och tycker att jag är dålig när han inser att så inte är fallet...jag hatar att jag är så JÄVLA LAT! kanske inte är så duktig iaf...ååååh!

Inga kommentarer: