lördag 23 maj 2009

mina föräldrar är i stan. det är alltid fint när hela familjen är samlade, om än lite stressigt och intensivt. vi har gått väldigt mycket! bland annat runt hela djurgården och runt i alla utställningar på jobbet. som om det inte skulle räcka med djurgården varje dag när jag jobbar, det har dessutom blivit nästan varje ledig dag sedan jag flyttade hit också. det är i och för sig fantastiskt vackert!
idag skall vi besöka skogskyrkogården och där har jag banne mig inte varit förr. typiskt att det regnar!

jag och pappa. tur att jag är så brun och har ett så litet huvud!

mamma och pappa bor i husvagn. elen har gått sönder så det finns ingen värme. därför får man se ut så här när man hälsar på.

på beckholmen lagar de båtar stora som hus.

finaste delen av djurgården om du frågar mig.

Inga kommentarer: