söndag 17 maj 2009

jag har peppat inför eurovision hela veckan och tjatat sönder öronen på mina kära arbetskamrater. när det väl blev dags för finalen så missade jag den. hade glömt att det var galaj på ljunggrens för att hårgänget, där denise jobbar,fyllde 30år. och det ville jag ju inte missa. hoppades att jag skulle kunna undvika att höra resultatet och se på reprisen idag. lyckades hålla mig oinformerad ända till tre när det var någon jävel på bussen hem som kläckte att norge vunnit. fattar inte vad det var som gjorde att den låten fick mest röster i historien. jättegullig och så men i jämförelse med alla andra riktigt bra bidrag var den ju inget. armenien skulle ju vinna! jaja. det var en fin kväll iaf. det bjöds på frisyrvisning, livemusik, dans och fina människor. tog en sväng förbi marie laveau också innan det bar av hem. nu skall jag kolla på cadillac records tror jag. over and out!

några av modellerna

finaste denise och hennes duktiga kollegor

jag och ida var glada så klart

1 kommentar:

Clara sa...

vilket sammanträffande min vän jobbar oxå på hårgänget. Världen e bra liten. Hoppas allt är bra med dig.