torsdag 14 maj 2009

igår va jag, anna och jessica och såg beyonce på globen. jag tycker att det va grymt bra! är van vid gitarrkillar som inte orkar hålla lågan upp mer än max 45minuter trots att de sitter stilla på en pall. beyonce däremot dansade hysteriskt, sjöng, bytte kläder x-antal gånger och flög runt en stund utan att svetten ens pärlade sig i pannan förrän efter 2timmar. tänk om man hade den kondisen. och vilken hitparad sedan! man glömmer bort hur många hits hon faktiskt har gjort. kan tänka mig att hennes riktiga fans var eld och lågor över hennes breda repertoar igår kväll. jag är nöjd med att hon spelade alla låtar jag gillar från nya skivan.
idag har jag tagit det lite lugnare. det har blivit folköl och melodifestivalen med ville för hela slanten. fan vad mycket dåligt det va i den här semifinalen. kunde de inte blandat det lite bättre? i stort sett alla låtar va ju bra i tisdags. men nu är alla mina favoriter vidare iaf. största besvikelsen är att danmark också kom till final, och det var fan ingen favorit vill jag lova!





2 kommentarer:

Jenny sa...

Vad avis jag blir! Älskar halo. Du har väl redan hört att vi kommer till sthlm, det ska bli grymt roligt! kram

Jenny sa...

Åh, dansa natten lång låter perfekt! Jag är pepp på midsommar, om jag inte jobbar, fast då kan jag ju komma en liten stund bara. kram