måndag 20 april 2009

tillbaka i den internetfria världen. det var ett par fina dagar om än ack så korta. förra veckan va jag på spelning med salem al fakir. jag tog några tjusiga bilder som jag så klart hade tänkt lägga upp här. men utan internet blir det svårt. och när jag är på jobbet kan jag till på köpet inte klistra in videos från youtube vilket är fruktansvärt. men kolla vad fin han är!

i helgen har jag tagit det jävligt lugnt vilket varit välbehövligt. kollat en hel del på kunskapskanalen, gått på långpromenad med erik, druckit vin med ville och vårstädat. läst en hel del i min bok om svenska möbler. hur fint som helst. nu sitter jag på jobbet och har lunchrast och väntar på att jessica skall äta klart så vi kan gå och fota lite smycken för omväxlings skull.

1 kommentar:

Jenny sa...

Åh jag hoppas att du kommer tillbaka till cybervärlden snart igen. Det är där det händer vettu. Hoppas allt är fint med dig! kramar