onsdag 8 april 2009

jag passar på att uppdatera medan grannens uppkoppling räcker ända hit. jag börjar tycka att det är jävligt tråkigt att inte ha något eget internet nu. är så jävla trött efter jobbet och jag anser att jag gjort mig förtjänt av att inte behöva röra mig mer på kvällarna än att förflytta fingrarna över tangentbordet. dessutom är det så fruktansvärt svårt att skriva något bra här när man uppdaterar så jävla sällan, men detta har jag pysslat med:
  • varit på kristofer åströms releasfest för skivan som släpps idag. det är alltid lika fint att höra honom sjunga, speciellt när man får den där tonårsångestklumpen i magen. me like!
  • plockat fram vårjackan och dessutom svettats lite
  • druckit vin på uteservering i kungsträdgården tillsammans med alla andra soltörstande stockholmare
  • ätit årets första måltid ute i "grönskan"
  • varit med och vunnit pris som det sämsta laget på quiz night
  • försökt inreda lägenheten med hjälp av mycket enkla medel men tyckte att vi lyckades helt okej
imorgon får jag finbesök av johan och kittin. de skall vara här hela påskhelgen så snälla gör att det blir fint väder. jag vill visa hur fint det är i mina hoods. jag blir helt lycklig varje gång jag går omkring här. massa vatten, bryggor och konstiga hus. kom hit och titta vetja!

för den som inte kan, orkar eller vill komma hit och titta så kan jag erbjuda en bild som tröst. fint va?

1 kommentar:

Lina sa...

Vart är det du bor? Vi borde slås ihop och ta en fika någon dag!