tisdag 31 mars 2009

jag lever fortfarande. ibland är det knappt but still. förra veckan var fin med dans på lidingö, middag på kungsholmen, loppisrunda och vintagemässa. den här veckan kommer nog bli minst lika fin. igår va vi och drack öl och idag är det ikea med ville. hoppas jag hittar några tjusiga gardiner. jag orkar inte visa mig naken för grannarna mer och igår insåg jag att man kan kolla på mig när jag sover om man står på balkongen bredvid, något jag anser är betydligt värre än lite naket. det måste bli ändring på det här. en lampa skulle sitta fint också. det är så svårt att hitta sina saker i mörkret. nu är det iofs sol och vår så den kanske inte kommer vara lika välbehövlig i framtiden, än ändå.
senaste vackans låtar är båda med beyonce. den första är radio och den andra heter hello. tur för mig att jag har biljetter för att se på henne i globen i maj!

1 kommentar:

sarathyra sa...

hörru.
hoppas du fattar att det inte är ok att uppdatera så sällan.
work it baby!