lördag 25 april 2009

det är sjukt vad mycket finare livet känns så fort solen tittar fram. jag vill inte påstå att det är fy skam annars heller men ändå. igår satt jag,ida och densie på södra teaterns takterrass större delen av kvällen och drack vin. tog en sväng förbi debaser för att kolla läget men det var inte riktigt lika hett. ett litet missöde uppstod när jag skulle försöka ta mig hem och hamnade ända borta i enskede och snällt fick börja traska hemåt jag älskar mitt lokalsinne! men allt som allt en helt fantastisk och oförglömlig kväll. idag har jag ochida slagit på stora trumman och tillsammans köpt blommor för över tusen kronor. en minimal summa om man tänker på all njutning våra fantastiska balkonger kommer att ge oss i sommar. min kommer domineras av rosa och vitt med undantag för en fantastiska svarta violen som jag köpte. nu behövs det bara lite fler krukor och bra jord. imorgon blir det plantering!




Inga kommentarer: