tisdag 10 mars 2009

nu har jag flyttat in med ville. det är hur bra som helst! jag har inte riktigt fått ordning på rummet än och jag vet inte alls vart jag skall göra av alla saker som jag släpat med mig upp. behöver nog köpa någon typ av förvaringsmöbel skulle jag tro. förutom att flytta har jag varit på prerafaelit utställningen på nationalmuseum, fantastisk! det var massa underbara verk och mycket information till nästan varje bild. precis som man vill att en utställning skall vara, men som de tyvärr sällan är. alla borde gå dit! vi har inte internet hemma förutom när en vänlig granne har igång sitt men det är inte alltid att lita på. man blir ganska produktiv när man inte kan sitta vid datorn och slösurfa. jag gillart!

millais ofelia

1 kommentar:

sarathyra sa...

frida!
vad gör du?
vad händer?
jag vill läsa!

puss fina