tisdag 24 mars 2009

det ser fortfarande inte ljusare ut på internetfronten hemma på skeppsmäklargatan. de senaste veckorna har varit väldigt konstiga. jag, en köttätande och rökande shopaholic med massivt internetberoende har inte kunnat hålla på med något av detta. på grund av årets första arbetslösa månader har bristen på pengar satt stopp för tre av mina laster och bredbandsbolaget den fjärde. trots detta är jag lycklig och mår bra. jag går på utställningar, dricker öl, hänger med fantastiska människor och jobbar. idag skall jag och ville gå på generalrepetitionen av "i väntan på godot" som sätts upp på stadsteatern nu under våren och imorgon är det löning och tillbaka till verkligheten. i love it!

vi va på vårsalongen i helgen. jag förstod mig så klart inte på allt. men det fanns en fantastisk videoinstallation med råttor som spelade hamlet. charmigt!

2 kommentarer:

sarathyra sa...

äntligen!

Anonym sa...

Du lever! Tjoho! Gött att allt är bra, jag hoppas du får internet snart..:) kram