fredag 13 februari 2009

nu har jag fått tag på en bostad i stockholm. jag och min nya roomie ville kommer att flytta in i en jättefin tvåa i hammarby sjöstad. kommer bli hur bra som helst tror jag! känns så jävla skönt att inte behöva oroa sig för det längre och slippa alla som ringer med konstiga bostäder. jag vet inte vad det är med blocket och att locka fram freaksen. förutom konstiga bostadsförslag så har jag fått förfrågan om en dejt och dessutom har mannen som skriver en ny bibel hört av sig igen. konstigt att han inte hittat någon som vill bo där. igår va jag och tova ute och dansade. jag tror inte att det var det bästa jag gjort eftersom jag idag har feber och jävligt ont i halsen. det blev nog inte bättre av chers turn back time på singstar. men lite sjukdom har väl aldrig skadat? det va lätt värt det!

man blir trött av att leva mitt hektiska liv

tova. i bakgrunden kan man skymta kvällens hetaste outfit!

Inga kommentarer: