tisdag 17 februari 2009

har hittat massa trevliga heminrednings sidor som jag spenderat stora delar av dagen på. nu när jag för första gången på ett år kommer ha ett helt tomt rum att möblera som jag vill så kryper det i fingrarna och jag vill bara sätta igång direkt. varje gång jag kollar på bilder tagna i lägenheten på gotland så hittar jag nya föremål som jag glömt bort att jag hade. måste gå ner i källaren och gå igenom mina lådor, jag kanske har massa guldkorn.
när chirrie slutade jobbet åkte jag ner och fikade med henne på stan och hjälpte henne att hitta kläder. sedan gick vi hem och låg på soffan en stund innan det var dags för mig att gå hem.det har varit en fin dag.

medan chirri provade kläder roade jag mig med att ta självporträtt. jag skall absolut gå tillbaka till vero moda om jag behöver fota mig själv någon mer gång. bra ljus och gigantiska speglar. hur bra som helst!

Inga kommentarer: