måndag 15 december 2008

jag har legat i min säng mest hela helgen. det har varit fint eftersom jag fortfarande va i stort behov av vila efter att tova va här förra helgen. jag har försökt klura ut vad jag skall göra med min framtid och lyssnat på fantastisk musik. varför skall allt vara så förbannat svårt? när jag trodde att det bara fanns ett alternativ på stad att flytta till efter julens skövdevistelse så har det nu börjat dyka upp anledningar till att kanske komma tillbaka hit. men jag vet inte om det är tillräckligt stora anledningar egentligen. varför skall alltid saker krångla till sig i sista stund för mig? allt är helt lugnt och jag är nöjd med mina beslut fram till de allra sista dagarna, slår aldrig fel. får helt enkelt söka jobb över allt och låta det guida mig i någon riktning. FAN!

1 kommentar:

Anonym sa...

hur ofta händer det som har hänt nu då? kom tillbaka:)