torsdag 18 december 2008

ikväll har jag bakat inför min sista dag på jobbet. mina kakor ser ut som skit men de blev rätt goda. är fan ingen bullmamma..men än finns det tid att lära sig! jag borde packa och städa men det är så jävla svårt att ta tag i något när man lever på en pytteliten bostadsyta. det enda som händer är att man flyttar runt grejer i rummet och man kommer ingen vart. får ta tag i det på lördag morgon innan mamma och pappa kommer, för det här går ju inte!
igår va jag hos ida och hade det hur bra som helst! jag kommer sakna henne som fan! varför vill inte alla bo i samma stad för? det hade varit så mycket lättare då. men vi har kommit fram till en fantastisk framtidsvision. vi skall starta ett stoooort antikvaruhus och anställa alla våra vänner. fatta vad kul vi skulle ha! chirri kan jobba i restaurangen, tova sköta transporterna, jenny va företagets jurist och karin kan sköta kassan osv. jag, ida och lisa skall sköta inköpen och välja ut våra favvoföremål till försäljning. vem är på?

så här skulle det till exempel kunna se ut.

4 kommentarer:

Anonym sa...

jag kommer sakna dig också tuttis!! jag är väldigt på idén om varuhuset, det vet du!

Anonym sa...

jag är på såklart!

Anonym sa...

Jag med! Antikjurist. Gud vad fint.

littleprettydysfunctional sa...

jag kan väl var med då, men bara om jag får göra nått annat också, annars kommer jag juh vara utnför hela tiden eftersom ni andra kommer träffas och jag aldrig är där... =/ *drar in lite gråtsnor*