onsdag 5 november 2008

jag erkänner...jag har inget liv! har inget att skriva om här längre. det enda jag gör är att jobba, äta och sova. jag tycker att det är skitkul. men det är ju inget att skriva om direkt och inget roligt att läsa om. önskar att jag tänkte roliga och smarta tankar som jag kunde skriva om men inte det heller. är ledsen men det blir nog inte roligare än såhär.
jag och jessika insåg idag att vi borde skaffa en rolig hobby eller gå med i någon rolig klubb där man kunde träffa nya roliga människor. beslutade oss för att mensa kunde vara ett bra alternativ. jag gjorde provtestet på deras hemsida förut och va enligt det smartare än 97% av befolkningen. även om det inte stämmer blev jag jävligt pepp och anmälde mig för att göra intagningstestet. det kostar fucking 300spänn och eftersom jag inte kommer komma med så är det dessutom 300 bortkastade spänn. men fatta vad fräckt OM man faktiskt fick joyna! snacka om klubben för inbördes beundran...

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHA! :D