torsdag 20 november 2008

den här veckan har gått så sjukt fort! har glömt bort att skriva på flera dagar, inte okej. men å andra sidan har det inte hänt så mycket att skriva om.
i veckan har jag försökt mig på det där med att sälja kläder på tradera. vilket jävla skämt! visst att inte alla har samma smak som jag men totalt 177kr för fem schyssta plagg är inte okej! det är fan inte ens värt besväret att behöva gå till posten. ännu värre är det om köparen i fråga propsar på att träffas för att avsluta affären. kunde ju vara helt okej men när man skall lämna över en kavaj och få 15 jävla spänn är det fan inte kul. har aldrig känt mig så dum!
igår såg jag snön för första gången i vinter (det snöade tydligen i söndags också men det missade jag när jag låg i min säng med nerdragna persienner). det är så fint med snön för allt blir så lungt och stilla, det behöver inte ens komma mycket. va på marias skola igår också och drack öl och dansade. jag saknar studentlivet ibland allt var roligt och var det inte det kunde man köpa en öl för en guldpeng och så var det iaf lite drägligare.
eftersom jag inte vet om jag får förlängt på jobbet så har jag även börjat kolla mig runt efter andra museitjänstemannajobb. kultursektorn är inte så frodande och det enda som jag skulle kunna få är i lycksele, men vem fan vill flytta till västerbotten? its a hard knock life!

Inga kommentarer: