fredag 31 oktober 2008

idag slutade vi redan klockan ett för att det är alla helgona. jag har aldrig förstått hur man kan bli arbetsnarkoman, men nu kan jag faktiskt det. det är roligt att vara på jobbet och man känner sig viktig. som det är nu har jag inte så jävla mycket att göra på min fritid och att hänga med inger är inte så kul som det låter. så sorgligt nog har jag inget emot att jobba över en timme eller två. gick ändå vid ett och vad gjorde jag då när jag kom hem? jo, inget alls. satte på datorn, bäddade ner mig i sängen och kollade på gossip girl. som tur va bjöd anna över mig på mat och vin framåt kvällskvisten så då kom jag utanför dörren. det var god mat, fint vin, trevligt sällskap och en bra film i form av milos formans goyas ghost. på vägen hem såg jag ett otal fulla småflickor i för höga klackar, nätstrupbyxor, hotpants, korsetter och djävulshorn...det måste vara halloween och jag måste hålla på att bli gammal. suck!


Inga kommentarer: