måndag 15 september 2008

jag funderar på om det är dags att ta bort den där annonsen jag la upp på blocket om att jag söker lägenhet. men å andra sidan är det så himla roligt att läsa de där svaren som fortfarande droppar in. idag fick jag detta:
Hej! Jag e en rök drog spritfri kille. jag kan göra allt du önskar. Du
kan bo hos mig till den dagen du önskar och ha 100% kontroll över ditt
liv.
Min bild kan du se här eller om länken e felaktig user picard eastcupid
http://www.eastcupid.com/community/picard
Jag kan vara riktig vacker mot dig. Min mor o syster kan träffa dig
personligen för att ge goda referenser. vh m
jag är skeptisk! men nu skall jag packa och sedan bär det av mot erik för mellanlandning där en natt innan jag får min nyckel imorgon.



här kommer jag bo från och med imorgon

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahaha kan du inte bo hos honom! det är nog askul!