söndag 14 september 2008

idag har jag varit på söndagspromenad på djurgården och rosendals trädgård med min nya kompis jakob. det va första gången vi träffades men jag tror att vi kan bli fina vänner. det är lite konstigt det här med att starta ett helt nytt liv på en helt nya plats. speciellt när inget kommer naturligt. men det skall nog blir bra så småningom. om det vill sig med jobbet så blir jag kvar rätt länge, så det är bara att ta tag i det.
när jag kom hem va tanken att jag skulle packa eftersom jag flyttar på tisdag. men som vanligt blir inget riktigt som jag planerat och istället har jag hängt lite med maria och så va anders här en stund också. det känns tråkigt att flytta härifrån, det är fint att bo med maria men hänga kan vi ju göra iaf. nu skall jag sova tror jag. god natt!

rosendals trädgård

Inga kommentarer: