tisdag 5 augusti 2008

mormor ringde precis och sa att båten i stugan har sjunkit till båtten för att det regnat så mycket, och bryggan har tydligen också försvunnit. det kommer en hel del vatten med andra ord. men jag har inte märkt så mycket av det, det har mest varit mysigt. igår låg jag i min säng och datade tills chirrie ringde och bjöd över mig några timmar vi kollade på flight of the concords och åt glass.
på kvällen datade jag lite till, kollade på the boondocks och lyssnade på gammal hiphop som fredrik och mads introducerat mig för. nu är det nog dags för mig att gå upp, jag och mamma skall åka till gengåvan...om inte pappa måste ha bilen och åka ut till stuga för att dra upp båten vill säga...i hope not!


boondocks

1 kommentar:

Bakin Rapscallion sa...

Boondocks: I relate to the streetwise, intellectual vision of Huey, but Grandad Freeman is my hero.

Something for the long flight to McParadise:
http://tinyurl.com/6f5uw2

This is what I've been busy doing (trying to sweden up my day):
http://www.bekindmovie.com/guide.html