lördag 30 augusti 2008

igår fikade jag med lisa. det var fint att se henne igen efter allt för lång tid. det är konstigt med alla vänner från gotland, man umgicks varje dag där och nu ses man aldrig. men jag antar att det blir så när man inte har någon gemensam stad att kalla hemma. hon såg iaf ut att må bra och var uppe med jobbet för invigning av ett nytt auktionshus här i stockholm. jag älskar att i stort sett alla från klassen har jobb i branschen över huvudtaget älskar jag att alla mina vänner håller på med fräcka grejer oavsett om det är utbildningar eller jobb.
annars sitter jag mest på min feta röv och pluggar. men det är sjukt svårt med plast och kemi..speciellt när det är på engelska.
eftersom jag aldrig orkar ta med min kamera när jag ger mig ut på stan men jag ändå vill ha massa bilder i bloggen får det bli på mitt nuvarande rum....

1 kommentar:

Anonym sa...

love your phone =)