onsdag 27 augusti 2008

idag vaknade jag sent som vanligt. var tvungen att skynda mig att sjunga upp för att sedan ringa till universitetet och fråga hur det egentligen ligger till...får man göra ett avbrott i en kurs för att börja om några år senare eller får man det inte? tydligen så får man det, men jag är fortfarande osäker eftersom det står på hemsidan att man inte får det. jaja, jag får gå till skolan på tisdag och fråga igen. jag behöver något att göra på dagarna tills jag börjar jobba och det vore ju perfekt att hinna läsa de första 7,5 poängen på curator-kursen tills dess. men samtidigt vill jag ju inte sumpa chansen att läsa resten någon gång i framtiden. efter att jag ringt några fler viktiga samtal kom erik hit och åt frukost med mig. det är alltid trevligt med sällskap, och speciellt när det är av den bästa sorten! på eftermiddagen åkte jag in till stan och träffade anna för en fika på djurgården. när jag kom hem lagade maria mat åt mig och erik (som fortfarande inte orkat ta sig hem till sitt) och nu har vi tre precis kollat på cabaret.

Inga kommentarer: