fredag 8 augusti 2008

idag jobbade jag vad som skulle varit min sista dag, så blev inte fallet eftersom de behövde extra personal imorgon och jag behöver alla pengar jag kan få. chefen ville kolla läget och se hur jag haft det under sommaren, och för en gångs skull sa jag precis vad jag tyckte. jag sa att det har varit ett fantastiskt sommarjobb och menade det till och med, men jag sa också att jag tyckte att det var jävligt jobbigt i början eftersom en av de anställda var riktigt jävla vidrig. jag trodde inte att jag skulle våga säga något eftersom jag är lite av en mes när det kommer till sådana saker. men jag kunde fan inte hålla mig och jag antar att även jag är på väg att bli vuxen.

efter jobbet fick jag mer vuxenpoäng (eller snarare pensionärspoäng) eftersom jag gick hem och sov middag. efter det tvingade jag med johan på datorjakt. jag hittade en som verkade helt okej och som dessutom var snygg så jag tror att det får bli den. men eftersom jag är student får jag bara ta 5000kr på kredit och måste likförbannat hosta upp 2500kr innan det kan bli något köp. var fan skall jag få de pengarna ifrån?

Inga kommentarer: