måndag 28 juli 2008

snabb uppdatering innan det är dags att sova. i fredags var det som sagt kalas hos tova. vi lekte med wet head, blodade ner de nya golven och hade det himla trevligt! igår vaknade jag tidigt och blev bjuden på frukost och lunch av tova. satt på wallermans i flera timmar och pustade i värmen och sedan kom johan, chirrie, fredrik och hundarna förbi. på eftermiddagen åkte vi för att bada i vristulven men där va det så mycket folk så vi åkte till karstorp istället. även idag har det varit sol och bad, fast lite mer seriöst sådant. jag, tova och isak va i vristulven redan på förmiddagen och hade förberett med grill och grejer. där träffade vi en trevlig naken karl på vår lilla badplats så vi bestämde oss för att följa efter i samma tecken. det var inte så jävla smart för jag vet inte om röda tuttar är mycket bättre än de vita jag hade innan. fan vad jag bränt mig idag och jag tror att mina lår kommer att bli min död. hoppas det blir bättre tills imorgon!

bilder från fredagens lek med tovas inflyttningspresent:



Inga kommentarer: