måndag 28 juli 2008

det har varit så jävla varmt idag och mina ben har brunnit upp från och till. hettan som blir när solen ligger på de brända "små" låren är fan outhärdlig...då har jag ändå varit duktig och både smörjt in dem och haft dem dolda under tights. hoppas det blir bättre imorgon.
jobbade till tre idag och sedan åkte jag ner till stan för att fika med karin. men jag tror att vi båda va rätt slöa av värmen så vi skiljdes snart för den här gången men jag hoppas att hon och eric kommer upp snart igen och hälsar på. jag gick hem och åt räkor med mor och far och sedan kollade jag lite på fashion television och blev jävligt besviken på l.a.m.bs ss08 kollektion som jag inte hade sett än. det var en del fint men inte tillräckligt fint för att nå upp till mina förväntningar. när kvällen började närma sig gick jag över till mina favvosambos och kollade på ett avsnitt twin peaks. nu är det bara två avsnitt kvar....herregud vad tiden går fort när man har roligt!


en snabbtitt på l.a.m.b-visningen...

Inga kommentarer: