fredag 11 juli 2008

ännu en dag till ända och oj vad jag legat i. nu när tova är tillbaka så är det ingen rast och ingen ro. började dagen med att cykla till ryd. det gick bra att ta sig dit, men hem va tydligen desto svårare... fick jobba över någon timme för att vi skulle ha möte om deligeringar. jag valde att inte skriva under deligeringslappen för jag tycker att det känns lite läskigt att ge de gamla deras mediciner...det får bli under nästa vecka eller så när jag känner mig mer hemma i arbetet. man vill ju inte ha någons död på sitt samvete! efter jobbet åkte jag till tova och vi tapetserade sovrummet. nu är det bara två våder kvar som skall upp sedan är det rummet helt klart. tyvärr måste det inhandlas en ny rulle innan det kan ske.
nu skall jag sova. jobb imorgon och klockan står på 04.45....sova kan man göra i graven! god natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

tjusiga tapeter!

kommer du hinna kolla på twin peaks i dag tror du??

Ps/ fniss jag uppdaterar väl min blogg gämt och ständigt :P