fredag 11 juli 2008

jag är så jävla trött efter en hel dag av slit och släp.
på jobbet var det massa tunga lyft idag och därefter hjälpte jag till att flytta upp hela tovas bohag från lastbilen till vinden. efter en sådan dag borde väl min muskelmassa ha ökat lite och vem vet...kvinnan jag jobbar tillsammans med på jobbet kanske är mer nöjd med mig på måndag och inte längre ser mig som den svaga lilla tjejen som hon tyckte att jag va idag.
eftersom jag varit en så duktig tjej hela dagen så unnade jag mig och göttade mig hela kvällen i soffan med två fantastiska vänner och en hel box med nya twin peaks avsnitt. nu skall här krypas till kojs.


det är det här som är mitt nya jag. undrar om det kommer att bli lättare att ragga på krogen nu, jag lär ju få uppmärksamhet iaf...

Inga kommentarer: