torsdag 5 juni 2008

idag är sista dagen på praktiken. jag hade verkligen en sådan jävla tur när jag fick den här platsen! har fått prova på allt från att packa saker till att leka med barn, och en jävla massa inventering har det också blivit. det är inte något som har varit tråkigt, allt har bara varit fint fint fint! och alla människor är så bra! jag vill jobba här!
igår va en ganska händelsefattig dag. efter jobbet gick jag på stan och handlade grejer (som vanligt). det gäller att passa på nu innan man flyttar hem till skövde över sommaren, där finns ju inte riiiiiktigt lika mycket att välja på. jag köpte ett par röda lackträskor, ett par sneakers i fina färger, en svart klänning, en blus och lite annat krafs. jag tror det kan bli bra! det skall bli fint att komma hem nästa vecka, för jag glömde min sommar garderob där och nu håller jag på att smälta bort!


Inga kommentarer: