måndag 2 juni 2008

guuuuud vad varmt det har varit idag! JAG DÖÖÖR! men det är ju skönt också. jag jobbade och var jätteduktig hela dagen. efter jobbet gick jag till min favvopark och pluggade lite och sedan kom ida och hängde ett tag. på kvällen va jag och erik på annas filmvisning på filminstitutet och hennes film va grym...en av de två bästa! det va roligt att få se!
dessutom testade jag mig själv idag. det är viktigt att testa sig själv och utsätta sig för saker som inte känns säkra. det gick inte riktigt vägen, men det va inte så viktigt. huvudsaken är ju ändå som sagt att våga! det är så jag tänker med den här utbildningen i stockholm också. det skulle vara ett säkert kort att börja plugga i göteborg där jag har massor av vänner samlade och jag skulle förmodligen ha the time of my life. men det skulle vara för säkert, säkert är tråkigt! bättre att flytta tillbaka hit i höst och chansa även om det egentligen inte känns jättekul. det kan ju bli bra...och det är som sagt viktigt att våga! (sedan får man ju inte glömma bort att stockholm är en grymt mycket finare stad än göteborg...)

göteborg

VS.

stockholm

2 kommentarer:

sarathyra sa...

göteborg är det snyggaste som finns!
för att inte tala om människorna där...

sarathyra sa...

människorna då!?!?!