söndag 25 maj 2008

igår va så fint så fint! det fanns alla ingredienser en bra kväll skall innehålla. det började med esc i annas soffa med popcorn, glass, choklad och ett mycket fint sällskap. tog vägen förbi debaser när jag skulle hem, och där fanns ida mfl och det va ju trevligt förstås! när jag följt dem till tunnelbanan kom det fram en äcklig kille och stötte på mig. jag kände så väl igen honom och efter ett par sekunder insåg jag vem det va...det va en av de som varit med i det där städprogrammet på tv. där två tanter åker hem till folk med vidriga lägenheter och hjälper dem att städa och få iordning. när jag, anders och erik kollade på det för några veckor sedan satt vi och skrattade åt hur jävla vidrig denna man och hans kompis va med kiss i hela badrummet mm. (killen kallade sig förövrigt för "gotland"...kommer man aldrig bli av med det där stället?) needless to say, jag hängde alltså INTE med honom hem.

kvinnorna i "rent hus"

1 kommentar:

sarathyra sa...

mohahahahahahahahahaha!
om man är med i ett sådant program får man ju fly landet efteråt...
mongo människa!