tisdag 27 maj 2008

hett tips: sitt inte uppe och kolla på gossip girl till klockan 2 när du måste upp kl halv 7 morgonen efter...man blir trött och dessutom känner man sig jävligt ensam och tråkg när man inte har det som de har det, med kärlek, snygga outfits och new york. förutom att kolla på gossip girl har jag varit på nationalmuseum och "hjälpt till" att ta ner toulouse lautrec-utställningen. det är svårt att vara praktikant i sådana situationer. man vill visa framfötterna och vara duktig, men man vill inte vara i vägen och vet inte vad man får/inte får göra kring sådana dyra grejer. men jag tror det gick bra och jag har nog bättrat på träningsvärken från helgen en heldel! efter jobbet gick jag på shopping runda. vi fick ju hela 5600kr den här månaden och de skulle räcka till...ja, när jag får jobb någon gång, så det va lika bra att lägga ner och handla upp dem direkt. försvinna skall de ju ändå så småningom.

dagens låt: a fine frenzy - almost lover

toulouse lautrec

2 kommentarer:

sarathyra sa...

vafan!
jag fick 3200 kronor. hur i helvete ska jag klara mig hade du tänkt frida!?!?!

Anonym sa...

ELler hur! Det gäller att använda pengarna innan de tar slut.