torsdag 27 mars 2008

idag va jag uppe med tuppen. redan klockan 7. vad har hänt med mig? jag brukar ju sova in på sena eftermiddagen. håller jag på att bli vuxen månne? det bar iväg mot biblioteket med viss oro för att inte hinna bli klar idag heller. efter en halvtimme med näsan i boken var jag redo att gå. det gick ju lätt som en plätt det där! för att fylla min dag med något så tog jag en sväng på stan och köpte lite småkrafs och ett par byxor. vet inte om de va så heta, men byxhyllan behöver fyllas på så det va bara att slå till. nu har jag kommit fram till gotland. stackars alla satar som bor kvar här. jag känner inte att jag saknar det nämnvärt och har nog inte gjort det heller. det är ju fint att titta på, men att bo här? nej tack. det är ett mycket vackrare liv utan det här stället! hur kan folk vilja stanna kvar för alltid? vad är det för fel på dem? det är tur att vi är olika. här sitter jag och datar på sena natten trots att jag har skola imorgon. det går ju faktiskt inte. marsch i säng!


1 kommentar:

littleprettydysfunctional sa...

jag ville mest bara komentera att jag var besökare 2222. hm.