fredag 8 februari 2008

jag orkade tydligen inte upp klockan sju som planen va. kom upp kvart i åtta i stället och då blev det himla stressigt att hinna vara på moderna vid nio. men jag hann! när jag kom dit flöt timmarna iväg och när jag ansåg mig vara klar kändes det som att det bara gått fem minuter och jag tyckte det va lite pinsamt att gå så tidigt efter allt besvär som eva gått igenom för att fixa grejer åt mig. men det hade inte gått fem minuter som tur va, det hade gått flera timmar. jag antar att det är ett bra bevis på att man tycker att det man läser om är rätt intressant. och intressant var precis vad det var. fick läsa brev och lite annat som thora dardel skrivit och hon verkar ha varit en fantastiskt fin kvinna! hon hade skrivit många fina beskrivningar av folk, roligast va: "hon va barnslig och världsfrånvarande med ögon som en karusellhäst".
när jag gick därifrån hade min värk i benet blivit ännu värre än innan så jag kunde knappt gå, ringde vårdcentralen för att boka en tid att kolla upp det där, men man kunde tydligen bara boka samma dag som man kunde komma så det får bli nästa vecka. hoppas det gått över tills dess!

gick och tog en fika med erik och anna när de slutat skolan och sedan fikade jag med hanna. erik skulle kolla på någon kille i hans klass vars band hade spelning på stampen så jag mötte upp honom och följde med. de va så söta och alla där va så fina. jag önskar att jag också gick på gymnasiet, those were the days!

1 kommentar:

sarathyra sa...

du är en duktig pluggkarusellhest frizz!

jag vill också gå på gymnasiet...