onsdag 27 februari 2008

idag vaknade jag fan i svinottan (redan klockan 8). fick en stor lust att välja ut vilka amerikanska delstater jag skulle vilja besöka om jag och sara skulle åka på roadtrip där någon gång. läste lite om alla delstater och kom fram till en lista på 17 stycken för oss att svänga förbi och de följer här:
  • massachusetts
  • new york
  • new jersey
  • maryland
  • pennsylvania
  • michigan
  • illinois
  • tennessee
  • mississippi
  • alabama
  • louisiana
  • texas
  • utah
  • nevada
  • arizona
  • karlifornien
  • washington
efter att detta serösa arbete va genomfört gick jag upp och började plugga. kom fram till en del fina saker som jag skall ha med i min diskussion och sådär. när jag kollade min mail och såg att maria ville att jag skulle skicka in mina första 10 sidor sögs liksom musten ur mig eftersom jag inte riktigt är i det stadiet då jag är villig att dela med mig av det jag gjort och ännu mindre villig att få kommentarer på mitt arbete som bara är ett skelett än så länge. va tvungen att pigga upp mig med lite sängliggande under täcket och lite arkiv x. jag blev ännu gladare när chirrie frågade om jag ville äta middag med henne. det va fint förstås!

chirrie och räkorna

Inga kommentarer: