fredag 29 februari 2008

har varit med mamma och handlat idag, köpte en extern hårddisk. den kan vara det fulaste jag har sett EVER. men prisvärd det va den allt och nu står den här och väntar på att bli fylld med intressanta saker. hoppas sara har något fint att dela med sig av när jag kommer ner till henne på söndag. förutom att spendera pengar på fula saker så har jag gjort en himla massa viktiga grejer. åt tex en halv ask vindruvor på väldigt kort tid och lärde mig av mina misstag då jag insåg att man kan få ont i magen då. jag har även spelat diverse spel på nätet och kollat på film med mor och far. ibland finns det saker som är viktigare att göra än att skriva på den där uppsatsen som skall vara inne om tre veckor och som inte ens är klar till hälften. det är ett tufft liv!
ja, jag undrar va de tänkte när de skissade fram den här pärlan!

Inga kommentarer: