söndag 3 februari 2008

helgen har varit så jävla fin! hela vistelsen hos karin har varit så jävla fin!
i fredags gick vi på stan en stund med sandra. sedan kom även tova in. på kvällen gick vi på fest hos erics kompis och där dansade vi och dansade och dansade och dansade hela natten lång. sjukt kul! igår va vi rätt sega på dagen och kollade på en hel del tv. på kvällen va vi bjudna på pokerturnering hos erik och emma. tyvärr va jag och karin lite sena med att komma iväg så vi missade själva spelet och kom lagom till vinet. det blev kategorilekar, singstar och dans i sängen. också en sjukt rolig kväll! i love my friends and my life! idag va det dags för att åka hem till skövde. höll dock på att komma till karlstad stället, men insåg snart att min trötta hjärna lett mig in på fel tåg och han byta innan det åkte. nu är jag hemma och är mitt uppe i kriminalfilm nr 1000 sedan jag flyttade hem. det blir mycket variation när man hänger här!

mycket dans blev det...


här med lite hjälp av leroy


eric kör några snygga moves


även när vi inte dansade så hade vi jävligt kul


1 kommentar:

Anonym sa...

jag älskar dig.