tisdag 22 januari 2008

trots att det såg totalt jävla kolsvart ut ett tag så blev jag tillsist klar med det tredje och sista pm:et till teori och metod kursen. det va målet med dagen och trots att jag borde blivit klar ungefär vid lunchtid så blev jag iaf klar innan klockan blev speciellt mycket. detta innebär att jag med gott samvete kan göra ingenting i kväll eftersom jag inte har någon bok här hemma som skall läsas. nu kan jag lägga all tråkig uppsatsformalia bakom mig och inrikta mig på böcker om mitt uppsats ämne. det blir fint det!
förutom att plugga har jag datat onödigt mycket, fått jävligt ont i ryggen av att sitta stilla hela dagarna, äntligen fått betala in min kåravgift och smitt en hel del planer för kommande helg. det kommer bli en superdunderhelg med fina vänner, partaj och shopping. me like!

dagens låt: band of horses - i go to the barn because i like the



som ni förstår lägger jag inte upp den här pågrund av den fantastiska videon. jag vill bara att alla skall få höra låten!


Inga kommentarer: