lördag 29 december 2007


vi va på nostalgitripp runt om i stan. och sjunga i bilen är ett måste förstås!


storebror knäcke fick tag på mina gamla gorillatofflor and went wild...


totte va sjukishesten och va tvungen att hållas varm.

julklappsöppning

zaz fick brorsan i julis.


jag i mitt sjukt snygga flickrum...undra hur personen som valde de där tapeterna tänkte?! (för att inte tala om bården sedan...)

jaha. då va man ensam igen då. har haft fullt upp att träffa sara, tova, karin, knäcke och många fler. men nu har alla åkt hem till sitt och jag blev kvar här...på stället som nu tydligen är mitt. jag gillar stan och jag gillar allt som hänt här. men när ingen är kvar blir det nästan lite spöklikt och man har ingenstans att ta vägen. alla ställen man har hängt på finns kvar men ingen att hänga där med. chirri och johan är som tur är kvar och även om de kanske vill vara nykära i fred så får de stå ut med mitt klängande. dessutom kanske det är bra för mina studier att inte ha så många distraktioner men tänk om jag blir en sådan där skövdetjej då? sara påstår att dialekten har kommit tillbaka och jag va ju faktiskt på bogrens i veckan...vad händer med mig? nu gäller det att vara stark och stå emot! tänker inte förlora det här utan en fight...let's get ready to rumble!

dagens låt: erik - everytime

1 kommentar:

sarathyra sa...

du klarar det kakan!
stå emot. jag litar på dig!