onsdag 12 december 2007

har varit på skolan större delen av dagen. när synopsisen var färdig satt jag mest och gjorde onytta, la upp bilder på facebook och störde anna och lisa som nog försökte plugga. hade möte med bertil och visade vad jag skrivit. han sa att det såg väldigt bra och genomtänkt ut och det låter faktiskt som att han tror på min idé. det känns så jävla skönt att för en gångs skull ha en konkret idé med ett lagom avgränsat ämne och en frågeställning, dessutom i ett ämne som jag verkligen är intresserad av och vill jobba med i resten av mitt liv. hur fint som helst!
när vi började bli trötta på att sitta på biblioteket gick vi hem till lisa och anna och där kollade vi på något så spännande som "deal or no deal" och "go' kväll". älskar verkligen att kolla på spännande tv-program, blir lätt så när de har ett så stort överflöd av kanaler...1:an, 2:an och 4:an. på kvällen var det min tur att laga mat till pontus och det blev rätt gött faktiskt. sedan kollade vi på de två sista avsnitten av dexter. tror att jag är lite besviken...fast det löste sig ju till det bästa.


dexter

Inga kommentarer: