onsdag 19 december 2007

åh. det var varit en mycket bra dag idag. jag och erik har inte varit utanför dörren (förutom vändan till willys där vi went wild på våra 100 ihopskrapade kronor). annars har vi lagat mat och gjort mer eller mindre alla test på facebook. jag blev bland annat fidel castro, platon, översvämning och stöld.
jag tror jag gjort mer eller mindre allt för att inte låta erik plugga som va planerat. när vi va färdiga med testen kollade vi på exorcism på youtube och på spöken och sådant. har lyssnat på gloomy sunday en del också och jag har läst lite om
rezső seress som skrev den och historien kring låten. det påstås tydligen att man skall vilja begå självmord om man lyssnar på låten och tittar på en bild av seress. jag och erik tänkte att vi skulle kolla om vi blev sugna på lite självmord. tyvärr fanns det många innan oss som inte va lika starka, bla seress själv, hans flickvän och ca 100 andra personer.
imorgon skall jag leka kulturtant och gå på liljevalchs. de har en utställning med otto g. carlsund som jag hoppas skall kunna inspirera mig till uppsatsen.


vi hade himla roligt åt en fantastisk bild jag gjorde av en kragagam när jag gick på mellanstadiet. hade glömt bort den men erik påminde mig gärna.



erik va väldigt fin i sin skelettdress.

whats up with the names biatch?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Johan, Johan och Johannes.
syster Johanna oxå.
kompisen Joanna.
Saras pojkvän Johan.
kusin Johan och Johan.

Jo(dåsåattea)...