tisdag 18 december 2007

efter en god natts sömn (eller?) så var det bara att gå upp och ge sig av till båten. fantastiska petter erbjöd sig att gå upp vid 6 och skjutsa oss vilket var riktigt jävla uppskattat då det inte är lite packning som är med. nu är jag äntligen framme hos min älskade broder. sitter i hans soffa och lyssnar på tusen konstiga låtar som han vill visa. roooligast än har varit den norska vit makt låten: i en hall med fläsk och mjöd. kan ju inte blir mycket finare! erik har även spelat upp sin nya låt som är en cover på britney spears everytime. den va fan grymt bra, jag tror att det kommer bli dagens låt ganska snart. på tal om musik är the killers nya skiva sawdust fantastisk (ifall någon mot förmodan inte förstått det än)


"den va äcklig, den får du ta!"

1 kommentar:

Anonym sa...

it´s Britney bitch!

jag vill också bli känd.

frästen tyckte han som är programledare på musikbyrån att hon har gjort en av årets bästa skivor.
där ser man!?!

jag är känd!