söndag 23 december 2007

bosatt hos föräldrarna igen. va det inte det inte just den här situationen jag så länge kämpat för att förhindra? jaja. men det blir nog bra. nu i juletider har jag ju iaf prupp vid min sida, även om han åker tillbaka till sthlm snart. tågresan gick bra. jag hittade, till prupps förtret, ett fantastiskt spel på min mobil. det gick ut på att man va en dykare som skulle ner under ytan för att ta kort på spännande fiskar. ju fler fiskar man fångade på samma bild desto mer poäng. man fick även uppdrag av ula som hade dykshopen vid stranden. det va fint förstås! när vi kom hem blev det den vanliga rastlösheten och trevandet. men såhär vid sovdags känns det övervinnerligt igen. allt handlar väl bara om vana och inställning i guess. imorgon blir nog en fin dag!


jag och prupp pratade lite om att gå och sola imorgon..men samtidigt kan jag känna: varför?

1 kommentar:

Anonym sa...

mohhahahahahahahahah!
en isbjörn i snöstorm-that´s you!