onsdag 28 november 2007

skulle ju plugga. men vad fan hände? lyckades efter mycket om och men plocka fram en bok om nils dardel framåt eftermiddagen men när jag läst en timme somnade jag och vaknade först när det var dags att gå till pontus och leka. vi kollad på nya dexter och jävlar vad det händer grejer! när det va slut gick vi på promenad i stormen och kollade på vågorna vid stranden och sådär. spelade en omgång TP och pratade om livet. och för en gångs skull kom vi fram till bra saker. det känns som att det här med flytten gör att jag kan reda ut saker mycket lättare och hantera situationer på att annat sätt. vet ju att jag inte kommer vara kvar här om en månad och det gör mig glad och stark. hoppas bara att alla fina kommer finnas kvar även sedan. men det skall jag se till att de gör vare sig de vill eller ej!

dagens låtar, smokers outside the hospital doors och push your head towards the air, är båda med editors som passande nog spelar i sthlm idag. lyllo aro som är där!

att göra imorgon:
  • gå upp tidigt
  • tvätta (eller åtminstone boka tid)
  • plugga
  • diska
  • gå till naprapaten
  • gå till banken
  • lämna bok till biblioteket
  • boka båtbiljett


editors - smokers outside the hospital doors.
videon är egentligen fantastisk men fanns inte för utdelning på youtube så det fick bli live-versionen istället.

Inga kommentarer: